.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختتاميه پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک مازندران
پنجمین نمایشگاه کامپیوتر و الكترونيك مازندران با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان ..
اختتاميه پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک مازندران

پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک با حضور 70 شرکت داخلی و خارجی، صبح امروز در ساری به کار خود پایان داد.
به گزارش شمال نيوز به نقل از مهر، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران در آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: قرن 21 عصر پرشتاب رقابت، کیفیت، کارآفرینی، تحول و نوآوری است.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران با اشاره به اینکه بی شک عصر جدید عصر تشکلها و سازمان ها است و متولیان آن انسانها هستند تصریح کرد: سازمانها به عنوان مجموعه ای از حیات انسانی و سیستمهای باز متاثر از تغییرات و تحولات هستند و باید برای بقاء و بالندگی خود در رویارویی با تغییرات عظیم آماده شوند.

رمدانی با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه ای مازندران با توجه به کمبود امکانات نمایشگاهی و عدم برگزاری نمایشگاه کامپیوتر در استان نتوانست نمایشگاه در خور استان برگزار کند، یادآور شد: پنجمین نمایشگاه کامپیوتر استان با هدف ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بخش خصوصی با دولتی، ارتقاء فرهنگ فناوری اطلاعات در سطح عمومی و تخصصی و تعیین جایگاه ارزشمند واحدهای انفورماتیک استان برگزار شد.

مدیر برگزاری نمایشگاه نیز در سخنانی اظهار داشت: نمایشگاه ها از اهمیت ویژه ای برای شناسایی تحولات و تغییرات نوین در عرصه فناوری اطلاعات برخوردار هستند.

مجید ایزدخواه گفت: برپایی نمایشگاه های تخصصی بستری مناسب برای شرکتهای فعال در این حوزه فراهم آورده است و زمینه مناسبی برای سازمانها، تولید کنندگان، شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی جهت آشنایی بیشتر با بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور شده است.

به گفته وی، بیش از هفت مطبوعه استانی و کشوری مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات، دو شبکه جهانی و شبکه استانی مازندران و نیز خبرگزاری های فعال استان در اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران در ساری نقش آفرینی کردند.

در این مراسم، با اهداء تندیس پنجمین نمایشگاه رایانه و الکترونیک از مدیران فعال فناوری اطلاعات استان تجلیل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.804 seconds.